Veel gestelde vragen

Overzicht vragen

Wat is de minimale bestelhoeveelheid?

We hebben geen minimale bestelhoeveelheid. Je kunt bestellen wat je nodig hebt.

Terug naar boven

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

We werken met de paymentprovider Mollie en bieden de volgende betaalmethoden aan: iDEAL, Overboeking (bankoverschrijving), Bancontact, KBC/CBC Payment Button en Belfius.

Terug naar boven

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

We verzenden alle pakketten met PostNL.

Voor Nederland en België geldt: op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, de volgende dag in huis ook als dit een zaterdag is.

Je kunt een gewenste leverdag kiezen of je pakket laten bezorgen bij een PostNL‑afhaalpunt.

Voor andere landen gelden aangepaste levertijden.

Terug naar boven

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis levering vanaf € 50 incl. btw (exact € 41,32 excl. btw) voor de meeste landen, waaronder Nederland en België.

Bij bestellingen onder € 50 bedragen de verzendkosten voor Nederland en België € 6,35 (€ 5,25 excl. btw). Voor andere landen variëren de verzendkosten.

Terug naar boven

Kan ik mijn bestelling retourneren als ik niet tevreden ben?

Ja, als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, kun je die binnen 14 dagen retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Neem contact met ons op om je bestelling te retourneren.

Terug naar boven

Bieden jullie kortingen bij grote bestellingen?

Ja, we bieden kortingen bij grotere aantallen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Terug naar boven

Verzenden jullie ook internationaal?

Ja, we verzenden wereldwijd. Houd er rekening mee dat de levertijd en verzendkosten kunnen variëren afhankelijk van het land van bestemming. Neem contact met ons op voor leveringen wereldwijd.

Terug naar boven

Ontvang ik een factuur met btw‑specificatie?

Ja, zodra je bestelling is verzonden ontvang je automatisch een digitale factuur waarop de btw duidelijk is gespecificeerd.

Terug naar boven

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra PostNL je pakket in de avond heeft ingescand in het sorteercentrum, ontvang je automatisch een e‑mail met een Track & Trace‑link zodat je de zending eenvoudig kunt volgen.

Terug naar boven

Zijn alle producten op voorraad?

We tonen realtime voorraad op de website. Producten die als "op voorraad" staan kun je direct bestellen en ze worden snel geleverd.

Terug naar boven

Kunnen jullie samplepakketten leveren?

Ja, op verzoek stellen we graag samplepakketten samen zodat je de producten kunt testen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en voorwaarden.

Terug naar boven